poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Chałupy welkome to!

W dniu niedzielnym 20 sierpnia wybrałem się do Chałup. Niby krótki odcinek, a arriva chce za niego 8zł... Ale nie po to się wybrałem. Chciałem przejechać  się pomorskim SA137 w barwach PR. Tak więc jak codziennie jem pomidorową + dorsz z frytkami w "Barze Morskim" i szybko udaje się na stację. Oczekuje tam już REGIO Hel - Gdynia Główna (krzyżowanie z arriva, dłuższy postój), którym pojadę.















Zajmuje miejsce w szynobusie. Frekwencja bardzo wysoka, w wagonie prawie zerowa... Odjazd planowy. Szynobus bardzo ładny, bo przecież to NEWAG. Siedzenia czerwone, inne niż mają pomorskie SA138. Pachnie nowością. Jeszcze na koniec wnętrze.















I sam szynobus, w Chałupach przed planem.















Na stacji znajduje się barak z napisem "Kasa biletowa". Ciekawe rozwiązanie. Mój powrotny pociąg to REGIO do Helu na wagonach.















I takim cudem wróciłem do Kuźnicy, gdzie zastałem mijankę piętrusów :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz