środa, 17 sierpnia 2016

Deszczowa wycieczka po półwyspie

Dziś był deszczowy dzień, więc wybrałem się na wycieczkę, a w zasadzie dwie, ale po kolei.

Zaczynam o 12.39 REGIO do Helu SA133.















Chciałem filmować odcinek do Jastarni, ale nie udało mi się dopchać na koniec wagonu. Ludzi jest tyle, że nawet tam nie ma miejsca, ale gdybym wiedział co będzie później...
W Jastarni pociąg melduje się +5.















Najpierw spaceruje po ulicy Sychty... Chociaż parasolki za darmo rozdają. Następnie udaje się do Urzędu Miasta Jastarnia, gdzie zaopatruje się w liniowy rozkład jazdy, który mi zamókł... .
Na stację wracam około 14.15. Około 14.35 przybywa SA133 REGIO Hel - Gdynia.















Tym razem udało mi się przepchać i nagrałem linię. Jastarnia Wczasy.















Wysiadam w Kuźnicy i idę na obiad do "Baru Morskiego". Na chwilę wracam do kwatery. Około 15.40 zjawiam się na stacji Kuźnica.
Pociąg ARR59902 SŁONECZNY PATROL zjwaia się z lekkim poślizgiem.















Szynobus zarąbany. W Chałupach jest problem z wejściem do pociągu. Konduktor każe przejść do przodu. Powoli kończy się miejsce. Konduktorka stojąca na peronie mówi do pani, która upchnęła się w drzwiach "Jak ja nie wejde to pani jest pierwsza". Wysiadam się we Władysławowie Port. A to ludzie z pociągu.















Odjeżdżający szynobus SA133.
















Przyznaje, że nie lubię Władysławowa. Bardzo śmieszne...















Fale są ogromne. Plażą idę do Centrum Władka. Wstępuje na zakupy do biedronki. Widzę na półce napis "Oranżada HELLENA gazowana 1,79zł". Niestety jej nie znajduję, więc chcę kliknąć na ekraniku, że nie jestem zadowolony z zakupów, ale przy tej kasie jest zepsuty. Natrafiam także na taki napis.















A środku tego sklepu jest...















Konsumuje jeszcze pizze za 17zł. Około 19:15 zjawiam się na stacji Władysławowo. Mój REGIO Gdynia Główna - Hel ma +10. Zjawia się +15
SA103 + bonanza + SA132.















Zajmuje miejsce w SA103. Podróż znaną trasą. W Kuźnicy +15.















I wycieczki koniec :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz