niedziela, 11 września 2016

Z PR na dożynki prezydenckie

W dniach 10-11 września 2016 roku, w Spale odbywały się dożynki prezydenckie. Z tej okazji, PR uruchomiło pociągi specjalne. Ja się na jeden z nich załapałem. PR nie daje mi opcji dogodnego dojazdu na 16 do Tomaszowa, więc wyruszam o 14.35 IC BRABAKAN.















Przejazd tym pociągiem, daje mi możliwośc zaliczenia ostatniego brakującego odcinka węzła Koluszki, czyli Żakowice Płd.-PODG Mikołajów. Odjazd planowy. Frekwencja dobra, na odcinku do Skrzynek czynny jeden tor. W Tomaszowie Mazowieckim skład melduje się planowo.















Pociąg do Spały jest dopiero za 2 gosziny, więc postanawiam się tam udać autobusem. MZK Tomaszów jest bezpłatne, ale tylko dla mieszkańców. Jest niedziela, więc autobusy jeżdżą bardzo rzadko, ale łapie coś do Centrum. Na przystanku "Plac Kościuszki" przesiadam się bezpłatną linię dodatkową do Spały. Warunki sardynkowe, ale ja zajmuje miejsce siedzące i to nawet przy oknie :)
Po drodze mijamy przejazd kolejowy. W oddali widzę szynobus - kurs Spała - Tomaszów. Autobus zatrzumuje się na wjeździe do Spały, bo dalej droga jest zamknięta. W centrum ustawione mnóstwo straganów, w tym stanowisko PR, z którego nabyłem długopis, cukierek i smyczkę :)
Dowiaduje się, że prezydent ma przejechać około 18.20-30, a szynobus mam 18.35. Około 18 udaję się na stację, Tradycyjnie kilka zdjęć.



















Odjazd planowy. Prędkość do Tomaszowa ze 20km/h... Chwilę tam stoimy, bo oczekujemy na zwolnienie jednotoru przez IC. W Koluszkach mamy zmianę czoła, a na stacji stoi EN57AKM do Opoczna (właściwie Tomaszowa, bo dalej KKA).

















Dalej jazda znaną trasą, na niektórych stacjach jesteśmy przed czasem. W Łodzi Widzewie pociąg meludje się planowo.















Na koniec jeszcze zdjęcia bilecików. Na IC BARBAKAN.











Bilet jednorazowy MZK Tomaszów Mazowiecki.







Bilet strefowy (wykorzystany na odcinku Spała - Łódź Widzew.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz