niedziela, 11 września 2016

Wrześniowy powrót ŁKA

Wraz z dniem 4 września 2016, wszedł w życie nowy rozkład jazdy, w którym po wakacjach wróciły weekendowe połączenia na linię Łódź Widzew - Zgierz. Musiałem się prejechać, bo tą linią ostatnio jechałem w czerwcu... W związku z tym, że przebywałem w Arturówku, musiałem udać się na stację Łódź Arturówek. Zdążyłem w ostatniej chwili, a pociąg zjawia się planowo.















Trasa nic się nie zmieniła. Przy Łozowej tradycyjnie zwalniamy, bo niegdyś był tam wypadek. Po trasie tradycyjnie łapiemy niewielkie opóźnienie i w Zgierzu jesteśmy minutę po planie.
Tradycyjnie kilka zdjęć.






















.
Odjazd planowy. Frekwencja jak na tej trasie bardzo dobra. Jedzie sporo ludzi z rowerami. Wysiadam ponownie w Łodzi Arurówku.















Na koniec jeszcze bilecik.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz