środa, 1 czerwca 2016

Łowickie kółeczko

Dziś wybrałem się na zaliczanie linii Skierniewice - Łowicz Główny. Jest to jedna z niewielu tras w województwie Łódzkim, którymi jeszcze nie jechałem. Zaczynam o 17:45 na dworcu Widzew. Zdziwieniem jest dla mnie jednostka EN57 - 1943 (del.Koleje Śląskie):















Odjeżdżamy + 3 (oczywiście REGIO Łódź Kaliska - Skierniewice), na wolną czwórkę nie ma szans. Zajmuje więc miejsce w przedziale konduktorskim. W Koluszkach meldujemy się z opóźnieniem +13. Oto rzeczone Koluszki:















Zdjęcie nie wyszło, bo strasznie lało. Do Skierniewic docieramy 10 minut po planie. Mój kibel:















Po chwili zjawia się EN57 - 696 REGIO z Łowicza Głównego:















Mój pociąg to EN57 - 1245, który zjechał z bocznicy:















Trafia się derma. Ruszamy +2. Ze Skierniewic jeszcze nowiutka GAMA Kolei Mazowieckich:















Zaczynam zaliczać. Pierwsza stacja - Mokra:















Sierakowice Skierniewickie:















Bełchów:
















Bobrowniki:















EN57 - 1248 REGIO do Skierniewic:















Do Łowicza docieram planowo, pociąg jedzie dalej do Kutna. Zdjęcia kibla, którym przyjechałem:


















EN57AKM KM-ka do Warszawy Wschodniej:















ŁKA z Łodzi Kaliskiej:















KM-ka z Warszawa Wschodniej:















W dalszą drogę udam się pociągiem ŁKA Łowicz Główny - Sieradz:















Jeszcze TLK "Bzura" do Warszawy Wschodniej:















Ruszamy planowo. Nie wszystkie stacje udaje mi się sfotografować przez drzwi.
Grudze:















Domaniewice:















Domaniewice Centrum:















Kamień Łowicki:















Głowno:















Smardzew:















Glinnik:















Wysiadam w Łodzi żabieńcu i bez problemu docieram do domu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz