Jest Czerwiec, a w mojej głowie zrodził się pomysł wypadu do Małopolskiego. Tak więc w piątek wieczorem udaje się po turystyka na Kaliski. Wsiadam w REGIO Łódź Kaliska - Skierniewice, którym jest SPOT EN57-2037. Tą właściwą podróż, zaczynam w sobotę o 6:35 na dworcu Widzew, gdzie wsiadam w EN57AL REGIO Łódź Kaliska - Częstochowa:
Najpierw jesteśmy przyśpieszeni, zatrzymujemy się dopiero w Koluszkach. Mamy tam ponad 10 minut planowego postoju, więc wychodzę na zdjęcia:
Linią do Częstochowy jechałem jeszcze przed założeniem bloga, więc fotografuje postoje. Na początek - Chrusty Nowe:
Linia jest nudna, gdyż wszystkie przystanki wyglądają dokładnie tak samo - Rokiciny:
Łaznów:
Wolbórka nie wyszła.
Baby:
Moszczenica:
Jarosty:
Piotrków Trybunalski:
Milejów:
Rozprza:
Luciążanka:
Wilkoszewice:
Gorzkowice:
Gorzędów:
Kamieńsk:
Gomunice:
Dobryszyce k/Radomska:
Radomsko:
Bobry:
Widzów - Teklinów:
Jacków:
Kłomnice:
Rzerzęczyce:
Rudniki k/Częstochowy:
Częstochowa Aniołów:
Wysiadam na dworcu w Częstochowie. Turbokibel, którym przyjechałem:
KŚ z Gliwic, który przechodzi na KŚ do Gliwic, ma zapowiedziane +15. Tak też się zjawia:
Odjazd 2 minutki po planie. Częstochowa Raków:
Korwinów:
Poraj:
Masłońskie-Natalin:
Żarki Letnisko:
Myszków Nowa Wieś:
Myszków:
Myszków Światowit:
Myszków Mrzygłód:
Zawiercie Borowe Pole:
Zawiercie:
Łazy:
Wiesiółka:
Chruszczobród:
Dąbrowa Górnicza Sikorka:
Dąbrowa Górnicza Ząbkowice:
Dąbrowa Górnicza Gołonóg:
Dąbrowa Górnicza:
Będzin Ksawera:
Będzin Miasto:
Będzin:
Sosnowiec Główny:
Postojów w Katowicach nie fotografuje, bo będę jechał tu kiblem. W stolicy Górnego Śląska jestem 2 minutki po planie:
EN75 KŚ do Zwardonia:
Impuls KŚ do Raciborza:
A oto impuls 36WE jako REGIO Katowice - Kraków Główny, którym pojadę:
Jedziemy E-30. Prędkość - fatalna. Inaczej określić się tego nie da. Jeden tor zamknięty, stacje pozarastane. Mysłowice:
Jaworzno Szczakowa:
Jaworzno Ciężkowice:
Balin:
Trzebinia, pociąg zapełnia się:
Dulowa:
Wola Filipowska:
Krzeszowice:
Rudawa:
Zabierzów:
Kraków Business Park:
Kraków Mydlniki Wapiennik:
Kraków Mydlniki:
Kraków Łobzów:
W Krakowie zjawiamy się planowo. Mój impuls na stacji końcowej Kraków Główny:
EU47 TRAXX z KM "Dragon":
Wsiadam w KMŁ Kraków Balice Aiport - Wieliczka Rynek-Kopalnia:
Jadę tylko jedną stację do Krakowa Płaszowa:
Kilka zdjęć z Płaszowa:
W związku z pracami remontowymi, do Skawiny zawiezie mnie autobus KKA:
W Skawinie przesiadka na pociąg, konkretnie REGIO "Biała" do Bielska Białej, którym okazuje się SPOT EN57-2039:
Ze Skawiny odjeżdżamy planowo. Dalej fotografuje stację. Rzozów:
Radziszów:
Wola Radziszowska:
Podolany:
Leńcze:
Przytkowice:
Kalwaria Zebrzydowska Lanckorona, tu zjeżdżamy z "zakopianki":
SPOT-y bardzo dobrze wpisują się w podgórski krajobraz. Wysiadam na stacji Kalwaria Zebrzydowska:
Wdrapuję się na górę z klasztorem w Kalwarii i idę na stację Kalwaria Zebrzydowska Lanckorona. Moim pociągiem REGIO Kraków Płaszów/Skawina - Wadowice to ten sam SPOT:
Kalwaria Zebrzydowska:
Barwałd Górny:
Barwałd Średni:
Klecza Górna:
Klecza Dolna:
Do Wadowic docieram ja i... drużyna konduktorska. Mój SPOT:
Stacja:
Idę do miejsca zamieszkania Papieża Jana Pawła II. Na dworzec powracam około 30 minut przed odjazdem pociągu. EN57-2039 nadal stoi przy peronie 2. Około 20:00 przyjeżdża SPOT EN57-2033 jako REGIO "Wanda" Kraków Płaszów/Skawina - Wadowice/Bielsko Biała Główna. Ten właśnie skład, przechodzi na REGIO "Beskidek" Bielsko Biała/Wadowice - Skawina/Oświęcim. Zdjęcie:
Jadę tylko jedną stację do Kleczy Dolnej, gdyż tam załatwiony mam nocleg. Na pożegnanie dnia:
Kolejnego dnia, na stacji Klecza Dolna, pojawiam się około 7:30. Teraz będę jechał według nowego rozkładu jazdy. Zjawia się kibel REGIO do Bielska:
Planowo o 7:58 zjawia się ten sam kibel, czyli EN57-1074:
Jest to kibel de luxe:
Dojeżdżam do Skawiny. Mój kibel na stacji końcowej:
Tutaj przesiadam się w REGIO "Energylandia" Kraków Płaszów - Oświęcim, (oczywiście z KKA Kraków - Skawina) którym okazuje się SPOT EN57-2024:
Tradycyjnie fotografuje postoje. Skawina Zachodnia:
Podbory Skawińskie:
Zelczyna:
Wielkie Drogi:
Jaśkowice:
Brzeźnica:
Półwieś:
Ryczów:
Spytkowice Kępki:
Spytkowice:
Zator:
Przeciszów:
Włosienica:
Dwory:
Mijanie z ET22:
Wysiadam na stacji końcowej. Jeszcze zdjęcie SPOT-a, którym przyjechałem:
Przeszedłem się do KFC oraz do MUZEUM AUSCHWITZ. Na bocznicy EN71:
Mój pociąg KŚ Oświęcim - Katowice to EN57-1402:
W pociągu frekwencja około 75%. Fotografuje postoje. Nowy Bieruń:
Chełm Śląski:
Imielin:
Mysłowice Kosztowy:
Mysłowice Brzęczkowice:
Mysłowice:
Katowice Szopienice Południowe:
Katowice Zawodzie:
EN75 na bocznym torze:
W Katowicach jestem planowo. EN57-1402, którym przyjechałem, przechodzi na KŚ do Lublińca i ma +20:
EN57-1384 KŚ Katowice - Wisła Głębce:
Mój KŚ Gliwice - Częstochowa to ELF. Podróż leci w miarę szybko i planowo jestem w Częstochowie. Jeszcze zdjęcie:
EN63 REGIO Częstochowa - Kielce:
Mam dużo czasu, więc jadę autobusem 11 na Jasną Górę. Stamtąd wracam 31 do DW. PKS. Tam wsiadam w tramwaj do dworca:
Teraz wsiadam w EN57AL REGIO Częstochowa - Łódź Kaliska:
Podróż bardzo nudna. Omijamy Koluszki łącznicą Chrusty Nowe - Żakowice. Bez problemu planowo dojeżdżam na dworzec Widzew:
Najpierw jesteśmy przyśpieszeni, zatrzymujemy się dopiero w Koluszkach. Mamy tam ponad 10 minut planowego postoju, więc wychodzę na zdjęcia:
Linią do Częstochowy jechałem jeszcze przed założeniem bloga, więc fotografuje postoje. Na początek - Chrusty Nowe:
Linia jest nudna, gdyż wszystkie przystanki wyglądają dokładnie tak samo - Rokiciny:
Łaznów:
Wolbórka nie wyszła.
Baby:
Moszczenica:
Jarosty:
Piotrków Trybunalski:
Milejów:
Rozprza:
Luciążanka:
Wilkoszewice:
Gorzkowice:
Gorzędów:
Kamieńsk:
Gomunice:
Dobryszyce k/Radomska:
Radomsko:
Bobry:
Widzów - Teklinów:
Kłomnice:
Rzerzęczyce:
Rudniki k/Częstochowy:
Częstochowa Aniołów:
Wysiadam na dworcu w Częstochowie. Turbokibel, którym przyjechałem:
KŚ z Gliwic, który przechodzi na KŚ do Gliwic, ma zapowiedziane +15. Tak też się zjawia:
Odjazd 2 minutki po planie. Częstochowa Raków:
Korwinów:
Poraj:
Masłońskie-Natalin:
Żarki Letnisko:
Myszków Nowa Wieś:
Myszków:
Myszków Światowit:
Myszków Mrzygłód:
Zawiercie Borowe Pole:
Zawiercie:
Łazy:
Wiesiółka:
Chruszczobród:
Dąbrowa Górnicza Ząbkowice:
Dąbrowa Górnicza Gołonóg:
Dąbrowa Górnicza:
Będzin Ksawera:
Będzin Miasto:
Będzin:
Sosnowiec Główny:
Postojów w Katowicach nie fotografuje, bo będę jechał tu kiblem. W stolicy Górnego Śląska jestem 2 minutki po planie:
EN75 KŚ do Zwardonia:
Impuls KŚ do Raciborza:
A oto impuls 36WE jako REGIO Katowice - Kraków Główny, którym pojadę:
Jedziemy E-30. Prędkość - fatalna. Inaczej określić się tego nie da. Jeden tor zamknięty, stacje pozarastane. Mysłowice:
Jaworzno Szczakowa:
Jaworzno Ciężkowice:
Balin:
Trzebinia, pociąg zapełnia się:
Dulowa:
Wola Filipowska:
Krzeszowice:
Rudawa:
Zabierzów:
Kraków Business Park:
Kraków Mydlniki Wapiennik:
Kraków Mydlniki:
Kraków Łobzów:
W Krakowie zjawiamy się planowo. Mój impuls na stacji końcowej Kraków Główny:
EU47 TRAXX z KM "Dragon":
Wsiadam w KMŁ Kraków Balice Aiport - Wieliczka Rynek-Kopalnia:
Jadę tylko jedną stację do Krakowa Płaszowa:
Kilka zdjęć z Płaszowa:
W związku z pracami remontowymi, do Skawiny zawiezie mnie autobus KKA:
W Skawinie przesiadka na pociąg, konkretnie REGIO "Biała" do Bielska Białej, którym okazuje się SPOT EN57-2039:
Ze Skawiny odjeżdżamy planowo. Dalej fotografuje stację. Rzozów:
Radziszów:
Wola Radziszowska:
Podolany:
Leńcze:
Przytkowice:
Kalwaria Zebrzydowska Lanckorona, tu zjeżdżamy z "zakopianki":
SPOT-y bardzo dobrze wpisują się w podgórski krajobraz. Wysiadam na stacji Kalwaria Zebrzydowska:
Wdrapuję się na górę z klasztorem w Kalwarii i idę na stację Kalwaria Zebrzydowska Lanckorona. Moim pociągiem REGIO Kraków Płaszów/Skawina - Wadowice to ten sam SPOT:
Kalwaria Zebrzydowska:
Barwałd Górny:
Barwałd Średni:
Klecza Górna:
Klecza Dolna:
Do Wadowic docieram ja i... drużyna konduktorska. Mój SPOT:
Stacja:
Idę do miejsca zamieszkania Papieża Jana Pawła II. Na dworzec powracam około 30 minut przed odjazdem pociągu. EN57-2039 nadal stoi przy peronie 2. Około 20:00 przyjeżdża SPOT EN57-2033 jako REGIO "Wanda" Kraków Płaszów/Skawina - Wadowice/Bielsko Biała Główna. Ten właśnie skład, przechodzi na REGIO "Beskidek" Bielsko Biała/Wadowice - Skawina/Oświęcim. Zdjęcie:
Jadę tylko jedną stację do Kleczy Dolnej, gdyż tam załatwiony mam nocleg. Na pożegnanie dnia:
Kolejnego dnia, na stacji Klecza Dolna, pojawiam się około 7:30. Teraz będę jechał według nowego rozkładu jazdy. Zjawia się kibel REGIO do Bielska:
Planowo o 7:58 zjawia się ten sam kibel, czyli EN57-1074:
Jest to kibel de luxe:
Dojeżdżam do Skawiny. Mój kibel na stacji końcowej:
Tutaj przesiadam się w REGIO "Energylandia" Kraków Płaszów - Oświęcim, (oczywiście z KKA Kraków - Skawina) którym okazuje się SPOT EN57-2024:
Tradycyjnie fotografuje postoje. Skawina Zachodnia:
Podbory Skawińskie:
Zelczyna:
Wielkie Drogi:
Jaśkowice:
Brzeźnica:
Półwieś:
Ryczów:
Spytkowice Kępki:
Spytkowice:
Zator:
Przeciszów:
Włosienica:
Dwory:
Mijanie z ET22:
Wysiadam na stacji końcowej. Jeszcze zdjęcie SPOT-a, którym przyjechałem:
Przeszedłem się do KFC oraz do MUZEUM AUSCHWITZ. Na bocznicy EN71:
Mój pociąg KŚ Oświęcim - Katowice to EN57-1402:
W pociągu frekwencja około 75%. Fotografuje postoje. Nowy Bieruń:
Chełm Śląski:
Imielin:
Mysłowice Kosztowy:
Mysłowice Brzęczkowice:
Mysłowice:
Katowice Szopienice Południowe:
Katowice Zawodzie:
EN75 na bocznym torze:
W Katowicach jestem planowo. EN57-1402, którym przyjechałem, przechodzi na KŚ do Lublińca i ma +20:
EN57-1384 KŚ Katowice - Wisła Głębce:
Mój KŚ Gliwice - Częstochowa to ELF. Podróż leci w miarę szybko i planowo jestem w Częstochowie. Jeszcze zdjęcie:
EN63 REGIO Częstochowa - Kielce:
Mam dużo czasu, więc jadę autobusem 11 na Jasną Górę. Stamtąd wracam 31 do DW. PKS. Tam wsiadam w tramwaj do dworca:
Teraz wsiadam w EN57AL REGIO Częstochowa - Łódź Kaliska:
Podróż bardzo nudna. Omijamy Koluszki łącznicą Chrusty Nowe - Żakowice. Bez problemu planowo dojeżdżam na dworzec Widzew:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz