środa, 24 sierpnia 2016

Galeria Helska

Ta relacja, to w praktyce galeria zdjęć z półwyspu Helskiego. Na początek sam półwysep i miejscowości, a na koniec pociągi. Zacznijmy jednak od początku.

Tegoroczne wakacje spędzałem tak jak zawsze w Kuźnicy. Jest to bardzo piękna miejscowość położona na półwyspie Helskim. A to zdjęcia.
Przystanek autobusowy z Kaszubską nazwą
















ulica Szynalewskiego

















Port rybacki






























Plaża Kuźnica





























A teraz czas na Jastarnię.
Tabliczka z kaszubską nazwą ulicy
















Urząd Miasta
















Władysławowo to raczej nie ciekawe, wrzucam tylko jedno zdjęcie z portu.















Z Helu to zdjęć za bardzo nie mam. W Chałupach i Juracie miałem tytlko 10 minut, więc nawet nie zdążyłbym nigdzie dojść (no w Chałupach to w 20 i byłem na plaży, ale w trybie ekspresowym).

A teraz czas na pociągi na półwyspie.
W tym roku często można było spotkać składy piętrowe w postaci SU42 + bipa.















Mój ulubiony zestaw, czyli SA137 + bonanza/wagon RETRO.















SA138+SA138.















SA133+bonanza/RETRO.















Spotykałem jeszcze zestaw SA103+bonanza+SA132.















I to by było na tyle. We Wrześniu planuje wypad w Kujawsko-Pomorskie, ale wszystko się zobaczy:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz